Montana Selection Read m/ophæng

Farve
101 New White
Mål
B139,2 x H208,8 x D30 cm
Materiale
12 mm lakeret MDF

SELECTION READ fra Montana er designet af Peter J. Larsen og er den klassiske bogreol som består af forskudte rum, som varierer i størrelser med plads til bøger og småting. Bogreolen har en fantastisk farvestrålende personlighed, og kan fåes i forskellige smukke lakfarver – Der er en til enhver smag!

 

Bogreolen er sammensat af seks individuelle moduler, som selvfølgelig på sigt kan anvendes sammen i en ny komposition eller hver for sig i forskellige funktionelle reolopstillinger – Det er kun fantasien der sætter grænser!

 

Schiang Dealfå denne vare til en fast god pris. Schiang Deal kan ikke kombineres med tilbud eller rabatkoder. Læs mere om Schiang Deal her

 

BEMÆRK! Begrænset antal

19.995,00 kr.
Delbetaling
661 kr. pr. måned
24
36
48
60
Ved et samlet kreditbeløb på 19.995 kr. over 36 mdr.: Månedlig ydelse 661 kr. Samlede kreditomk. 3.792 kr. Samlet tilbagebetaling 23.787 kr. Debitorrente (fast) 0,00%. ÅOP (forudsat betaling via Mit Sparxpres) 12,29%. Der er fortrydelsesret.
Leveringstid: 1-2 uger
Montana Selection Read
Leverandøren

Montana

Montana er en dansk familieejet møbelvirksomhed, der er grundlagt i 1982 af Peter J. Lassen (1930-2019). Peter J. Lassen var sjette barn i en søskendeflok på otte. Efter han fik sin studentereksamen, gik han ind i Søværnet, hvor han efter 5 år startede i sin svigerfars møbelfirma Fritz Hansen Møbler, her blev han senere direktør. Peter J. Lassen blev gift med Birgitte Hansen, som var oldebarn af Fritz Hansen, sammen fik de 3 børn.

I 1979 stoppede Peter J. Lassen ved Fritz Hansen og tre år efter (1982) blev Montana født. Den nye møbelvirksomhed blev døbt Montana, da navnet var internationalt og lå nemt på tungen til slut spiller navnet på verbet ”at montere”. I 1982 fandtes der 36 forskellige moduler, der kun kom i fire dybder og enkelte farver. I dag kan du få alle systemer i 42 flotte og særlige farver.

I 1999 gik Peter J. Lassen yngste søn Joakim Lassen (der er femte generation) ind i firmaet. Han var med til at øge omsætningen fra 800.000 kr. til 30 mio. kr. i løbet af de næste år, og de havde kæmpe succes. I 2009 blev Joakim udnævnt til designchef samt kommunikationschef, og i 2015 overtog han stillingen som administrerende direktør for hele Montana.